zondag 18 augustus 2019

Erotisch verhaal: Net als in de film

Daar lagen we dan, onderuitgezakt tegen de rand van het hoofdeind van het bed, naast elkaar op een heerlijk warm en zacht bed. De gordijnen open en het uitzicht op zee. Ramen open zodat de zilte lucht naar binnen kon waaien. Op de vloer lagen kledingstukken verspreid, wat verraadde dat we allebei naakt waren. Heel veel viel er overigens niet te raden: Net als bij hem lag het dekbed over mijn buik gedrapeerd, zodat mijn tieten waren ontbloot. Hij vond dat mooi omdat hij graag naar mijn tieten keek. Soms legde hij zijn hand op mijn tieten en speelde ermee. Ik keek dan naar die brede handen maar liet hem gaan, zolang hij me maar geen pijn deed. Dat gebeurde overigens zelden. We praatten wat. Over zijn werk. Over mijn studie. Over het leven. Over ons. Tussen de gesprekken door kusten we elkaar. Soms kort; soms een lange intense tongzoen. Ik streelde hem dan over zijn borst; soms trok ik zijn penis af. Het was allemaal net als in een superromantische film.

Tijdens de lange tongzoen vertelde ik dat ik bij hem wilde blijven. Ik kende ons enorme leeftijdsverschil maar ik kon niet wachten op de dag dat ik hem weer zag. Tijdens het vrijen maakte hij me helemaal gek. Ook vandaag weer. Ik was verliefd op hem en dat zou nog wel even zo blijven. Dus ik vroeg hem of dit nog even door zou kunnen gaan: Dit afspreken in dit superluxe hotel waar we elke drie, vier weken weer een nieuw seksueel avontuur beleefden. Hij antwoordde dat hij mijn lichaam opwindend vond en dat zou nog wel even zo blijven. Als ik bij hem wilde blijven dan mocht dat onder één voorwaarde. Ik vroeg wat die voorwaarde dan was. Hij antwoordde dat ik – als ik in zijn buurt was – zo vaak en zoveel mogelijk bloot zou moeten zijn. Ik mocht schoenen dragen. Ik mocht een hoed op mijn hoofd zetten. Maar verder moest ik bloot. Hij wilde genieten van mijn zachte borsten; van mijn strakke kutje. Van mijn ronde billen. Ik stemde lachend in. Ik zou mijn tieten overal laten zien waar hij wilde dat ik ze liet zien. Dat antwoord had ik al talloze keren gegeven. Net als hij overigens.

Ik sloeg het dekbed weg en keek naar zijn stijve pik. Want zoals hij graag met mijn tieten speelde, speelde ik graag met zijn pik. Na het kussen in zijn nek en op zijn borst vroeg hij me of ik hem wilde pijpen. Ik glimlachte en antwoordde dat ik hem natuurlijk wilde pijpen. Na een kus op zijn mond voegde ik de daad bij het woord en pijpte hem zachtjes. Hij hield niet van hard en snel. Tijdens het pijpen kreunde hij zachtjes en tussendoor stamelde hij dat hij dit lekker vond. Ik moest vooral doorgaan. Verder bleef hij roerloos onderuitgezakt tegen de rand van het bed zitten. De snelheid van het pijpen varieerde van intens en langzaam tot iets sneller, maar nooit tot ruw en hard. Dat was in de film. Dan keken er mensen naar en die wilden ruwe en harde seks zien. Natuurlijk had ik ook wel eens seks gehad met jongens van mijn leeftijd. En als mijn nichtje geen foto’s had laten maken in de fotostudio van deze man, had ik hem nooit gekend. Dus dan was het ook gewoon naar bed met een jongen van mijn leeftijd. Ik moest er niet aan denken..!

Plotseling pakte hij me vast, draaide me op mijn rug en spreidde mijn benen uit elkaar. Zoals ik hem zojuist pijpte, was net nu zijn beurt om mijn kutje te likken. Terwijl ik onderuitgezakt tegen de rand van het hoofdeind van het bed lag liet ik hem gaan. Als hij over mijn tieten sprak dan wond hij me al op; laat staan als hij zachtjes mijn kutje likte. Af en toe streelde ik hem over zijn hoofd en nek. Over zijn schouderbladen en zijn rug. Zo ver als mijn handen reikten eigenlijk. Tussen het likken aan mijn kutje door vertelde hij hoe lekker mals en zacht mijn kutje was. Hoe hij hield van een warm en kaal kutje als het mijne. Hij vertelde hoe mijn kutje lekker ziltig smaakte en dat het hem deed denken aan het lekker gerecht uit een luxe restaurant. Het waren woorden die hij herhaalde als we seks hadden. Steeds dezelfde woorden tijdens hetzelfde ritueel. Toch verveelde het zelden of nooit. Misschien wel omdat hij de woorden iedere keer zo uitsprak, dat ik er opgewonden van werd. Dan reikte ik hem een fototoestel zodat hij foto’s van mijn kutje kon maken. Steeds dezelfde foto’s. Maar ik werd er opgewonden van.

Hij gaf het toestel terug. Ik legde het op het nachtkastje van het bed. Daarna trok hij me onderuit.. Ik voelde hoe hij bovenop me kwam liggen en hoe zijn pik mijn kutje binnen drong. Ik spreidde mijn benen zo ver mogelijk uit elkaar en trok ze op, om hem de vrije doorgang te geven. Ik keek me aan en vroeg me of ik hem al voelde. Ik glimlachte en knikte instemmend. Tijdens het bewegen van zijn pik in mijn kutje vertelde hij me verder over mijn borsten en ik vertelde hoeveel ik van hem genoot en hield. Ik vertelde hem zachtjes hoe mijn lichaam van hem was en dat ik naakt zou gaan zo vaak en zoveel hij maar wilde. Hij behandelde me als een volwaardige vrouw, ook al was ik dat nog niet. Hij liet mij groeien in mijn waarde. Door hem was ik een volwaardig persoon geworden.

Ik streelde over zijn borst. Daarna zijn schouders, zijn rug en zijn billen. Soms vertelde ik hem dat hij wat rustiger moest doen omdat ik het allemaal te snel vond gaan. Ik genoot van zijn lichaam en van de moeite die hij deed om het mij naar de zin te maken. Ik genoot als hij zijn lichaam samenspande om helemaal in me klaar te komen. Maar ik genoot vooral omdat hij zich na het klaarkomen niet direct terugtrok. Hij liet mij ook klaarkomen. Eigenlijk net als in de film.

Het was een film die bijna een half uur duurde. Maar één die ik nog vaak zou herhalen op mijn smart phone.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten