zaterdag 21 december 2019

Achtbaan

De spanning gierde door mijn lichaam. Alle kranten hadden er de laatste dagen dan ook vol van gestaan. Inmiddels had het hele land zich een mening gevormd over wat ik wel en wat ik niet moest doen. Sommigen waren boos op mij. Anderen boos op hem. Debatten op televisie en commentaren in zelfs de serieuze media waren het gevolg. Zelfs de journaals openden met onze verhouding, en zetten in minutenlange verslagen voor- en tegenargumenten naast elkaar. Sommigen noemden mij stoer en een heldin. Ik stond mijn eigen mannetje. Ze vonden dat ik het toonbeeld was van de steeds veranderende tijdsgeest. Anderen – vooral aan de rechter kant van het politieke spectrum – beschuldigden hem van pedofilie en bezwoeren  ooit meer producten van hem te kopen. Gezien het enorme leeftijdsverschil  van veertig jaar moest dit welk gedoemd zijn te mislukken.

Niet dat dit mijn eerste afspraak was. Nee, ik had al meerdere relaties gehad. Allemaal kort en bondig. Maar die middag in Haarlem veranderde alles voor mij. Slechts een kwartiertje hadden we met elkaar gesproken. Maar ik wist dat dit de man was met wie ik verder wilde. We spraken elkaar nog een keer en nog een keer. Totdat deze ene avond aanbrak en ik in een speciaal door hem gereserveerde luxueuze taxi in mijn woonplaats Nijmegen werd opgehaald en naar een chique restaurant in Den Haag werd gebracht. De chauffeur begeleidde mij tot aan de deur, waar hij als een echte heer mij stond te wachten. Een eerste kus.

Het hele restaurant keek ons aan terwijl we naar onze tafel werden geleid. Natuurlijk hadden zij ook de media gelezen. Natuurlijk hadden ook zij zich een mening gevormd. Om indruk op hem te maken was ik gekleed in een chique zwarte broek en een jasje. Ik was die dag nog naar de kapper geweest en had een schoonheidskuur ondergaan. Mijn haren waren wel tien keer gewassen en ik had de lekkerste geurtjes in mijn nek gespoten. Om mijn nek hing een 18 karaats gouden staafketting met daarop zijn naam en mijn naam, en de dag en de plaatsnaam (“Haarlem”) waarop we elkaar voor het eerst zagen. Het gouden staafje blonk keurig in het spleetje boven mijn tieten. Mijn tieten, die nog wel bedekt waren door de zijkanten van mijn colbertjasje. Maar het was wel heel duidelijk dat ik geen beha aan had. Zou ik mijn arm opheffen om bijvoorbeeld te zwaaien, dan was één van mijn tieten (inclusief tepel) direct volledig zichtbaar.

Hij maakte complimenten over de manier waarop ik was gekleed. Die complimenten waren de reden waarom ik op hem was gevallen. Ik had het idee dat hij mij zou kunnen vervolmaken. Door hem was ik geen meisje meer, maar een vrouw. Ik hoorde erbij. Hij zag mij voor wie ik was en behandelde mij als een volwassen persoon. Dat betekende ook dat hij mij af en toe corrigeerde of streng toesprak. Maar als hij mij verhalen vertelde over geschiedenis, de maatschappij of de wereld dan hing ik aan zijn lippen. Dit was allemaal nieuw voor mij. Zo ook voor de gasten in het restaurant, die gedurende de hele avond zo af en toe een blik onze kant op wierpen.

Tijdens de taxirit naar het hotel kond hij dan ook niet van mijn tieten afblijven. Vanaf het moment dat we de taxi in stapten tot het moment dat de taxi bij het hotel aan kwam hadden we elkaar gekust en had hij met mijn borsten gespeeld. Dit was de reden dat ik geen beha droeg. Niet alleen omdat hij geobsedeerd was door het naakte lichaam in het algemeen. In zijn vrije tijd was hij vaak aanwezig in zijn fotostudio in Haarlem, waar hij inmiddels talloze vrouwelijke modellen naakt op de foto had gezet. Maar ik droeg ook geen beha omdat ik wist dat het vanavond zou gebeuren. Tot nu toe hadden we elkaar nog niet naakt gezien; ik was in zijn fotostudio omdat een vriendin van mij naakt poseerde. Niet alleen was het etentje een cadeau naar aanleiding van mijn negentiende verjaardag, maar ook een voorbereiding op wat die avond nog komen zou. Maar de seks die na het etentje in de hotelkamer volgde was ook een reden om zo weinig mogelijk aan te trekken. Ik wilde zo snel mogelijk naakt zijn en zijn lichaam voelen. Als compensatie liet hij zich door mij eerst uitkleden, nadat hij mijn jasje had uitgetrokken. We belandden op bed en na een korte maar innige pijpbeurt trok hij mijn slipje uit. Alles wat ik nu nog aan had was de ketting om mijn nek. Ik ging achterover liggen, spreidde mijn benen en genoot terwijl hij over mijn kutje likte. Terwijl hij mijn kutje speelde streelde ik over zijn hoofd en schouders. Mijn kutje, die ik diezelfde ochtend nog goed had geschoren en een paar keer gewassen. Zelfs tijdens de seks maakte hij complimenterende opmerkingen over mijn lichaam. Hij kuste mijn hele lichaam meerdere keren; na het bevredigen van mijn kutje kuste hij mijn dijen, billen en draaide me weer terug om mijn tieten te kunnen. Het draaien maakte me duizelig en ik lachte. Toen hij bovenop me lag met zijn pik in mijn kutje kwamen er zachte lieve woordjes uit zijn mond en daarna uit de mijne. Soms streelden we elkaar. We kusten en hielden elkaar stevig vast. Terwijl hij in me klaarkwam duwde hij me wat steviger tegen zich aan. Het teken dat hij echt was klaargekomen.

De relatie die volgens zo velen gedoemd was te mislukken heeft tot aan zijn dood stand gehouden. We kregen twee kinderen – waarvan één die avond was verwekt –. Twee meisjes die vroegtijdig afscheid moesten nemen van hun vader. Zo was ik achterin de veertig al weduwe. Maar wat een achtbaan was dit leven met hem…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten