zondag 8 maart 2020

Erotisch verhaal: Aarbeving op Rotterdam Centraal Station

Toen we elkaar leerden kennen had ik nog een vriend en hij was nog getrouwd. Maar de eerste keer dat wij seks hadden was een moment om nooit meet te vergeten. Het was perron 11 op Rotterdam Centraal, waar we op de trein naar Amsterdam (die rijdt via Heemstede en Haarlem) stonden te wachten. Ik zag de trein aankomen en bedacht dat ik eigenlijk seks met hem wilde. Het was laat op de avond en eigenlijk had ik deze trein moeten hebben om überhaupt nog in Haarlem te geraken maar ik wilde dat hij me verscheurde. Dus terwijl de trein het station binnen rolde draaide ik me om en pakte hem vol op zijn mond. Hij schrok even maar deed na wat tegenstribbelen mee. We kusten gedurende de tijd dat de trein vaart minderde en afremde. We kusten terwijl de deuren open gingen en de passagiers uitstapten. We kusten terwijl de trein stilstond en wachtte tot dat de nieuwe passagiers waren ingestapt. We kusten bij het eerste fluitsignaal. We kusten bij het tweede fluitsignaal. We kusten bij het derde en laatste fluitsignaal. Tijdens het tongen duwde ik hem naar het dichtst bij zijnde bankje, bijna aan het einde van het perron. Ik duwde hem op het bankje en trok mijn leren jasje uit. Terwijl de trein zich in beweging zette en de passagiers in de coupé met ene verbaasde blik naar ons keken trok ik mijn truitje uit en maakte mijn beha los. Met een verbaasde blik keek hij haar mijn tieten. Ik nam plaats in zijn schoot en zette het tongen verder. De trein rolde het station uit waarna de rust op het anders zo drukke station weder keerde. Ik pakte hem weer op zijn mond en drukte hem tegen me aan. Een intense tongzoen volgde. Tussendoor riep ik heb op mijn tieten te pakken en ermee te spelen. Tijdens het zoenen hield ik de omgeving in de gaten. Ik genoot van iedere seconde dat ik daar topless bovenop hem zat. Ik genoot van de wetenschap dat om ons heen tientallen, misschien wel honderden beveiligingscamera’s hingen die ons nauwlettend in de gaten konden houden. Geen idee of dat ook zo was.

Ik stond op, trok mijn broek omlaag en mijn slipje. Ik trok zijn broek omlaag en zijn onderbroek uit en zag dat hij een immense stijve had. Nog vóór hij iets kon zeggen klom ik weer bovenop hem, liet zijn pik in mijn kutje verdwijnen en tongzoende verder. Met mijn onderlichaam maakte in een wippende beweging, zodat zijn pik in mijn kutje bewoog. Ik lachte naar hem en fluisterde zachtjes naar hem dat ik op het punt stond klaar te komen. Een nog altijd verbaasde hij liet het allemaal gebeiren maar hij kreeg ook geen kans om ook maar iets aan deze opgewonden vrouw te doen. Het bewegen van mijn onderlichaam ging steeds langzamer omdat ik daadwerkelijk op het punt stond klaar te komen. Ik voelde de spanning van het kunnen worden ontdekt. Ik voelde zijn hartkloppingen. Ik voelde ook de adrenaline door mijn lichaam gieren. Ik zag de lichtjes in de wolkenkrabbers om het station heen. Ik wist dat we door beveiligingscamera’s in de gaten werden gehouden en dat alles wond me zo enorm op. Het idee alleen al dat hier binnen een paar minuten een groepje beveiligers kon staan die ons zouden kunnen vastpakken, arresteren en in de cel gooien, waarna we er met een vette boete vanaf zouden komen maakte mijn lichaam van binnen warm. Dat gecombineerd met zijn stijve pik in mijn kutje die op het punt stond te schieten was een ervaring die ik nog nooit eerder mee had gemaakt. Hij fluisterde dat hij op het punt stond in mij klaar te komen en ik lachte hem toe. Ik zei dat hij dat maar moest doen. Ik was klaar om zijn zaadjes te ontvangen. Hij greep me beet en kwam helemaal ik me klaar. Het duurde wel even voordat de spanning van zijn lichaam was en hij weer terug zakte op het steenkoude ijzeren bankje. Ik liet het maar gebeuren, dat klaarkomen. Ik had mijn hoogtepunt een paar seconden daarvóór al gehad. Tijdens mijn ontlading had ik hem vastgepakt en hem al het werk laten doen. Ik krijste het uit van plezier. Mijn schreeuw klonk zo hard door de verlaten stationshal dat het leek alsof ik in nood was. De aarde leek te schudden. Het station leek om me heen als een kaartenhuis in elkaar te storten. De grond schudde als de zwaarste aardbeving ooit door de mens waargenomen. Het leek er ook op dat ik mensen hoorde schreeuwen, op zoek naar een veilig heenkomen.

Niet alleen hoorde ik de paniek; ik leek ook wat te voelen. Ik voelde de wereld om me heen draaien en het beeld werd vaag. Mijn lichaam werd slap en vermoeid en ik voelde mezelf tegen de grond aan worden gedrukt. Ik voelde de koude tegelvloer tegen mijn lichaam en iemand bedekte me met een stuk textiel. Mensen schreeuwden, mensen raakten ik paniek en ik keek om me heen om proberen waar te nemen wat er gebeurde. Ik was nog volledig in een roes maar leek daar langzaam uit te ontwaken. Ik hoorde rinkelende kettingen en voelde hoe ik hardhandig werd beetgenomen. Ik voelde me zweven laag over de grond en hoorde sirenes van een politieauto. Een deur open en een deur dicht. Het immer draaiende blauwe licht deed me ontwaken uit mijn roes.

Ik keek om me heen en zag dat ik in een politieauto was beland. Ik zag hoe ik inmiddels weer was aangekleed en voelde dat ik in de handboeien was geslagen. Naast me in het busje zat een totaal verwarde man die eveneens in de handboeien was geslagen. Ik hoorde mannen tegen elkaar praten over ‘seks op het perron’ en ‘een hoertje’ en wist dat ze het over ons hadden. Ik hoorde de beide portieren van de auto open gaan en zak agenten aan weerszijden instappen. De auto reed door de Rotterdamse nacht naar het politiebureau en ik genoot weer van iedere seconde. Ik begon te lachen en keek naar buiten. Ik zag hoe de stad in hoog tempo aan me voorbij trok. Ik zag het weerkaatsen van het blauwe licht op het dak tegen de gebouwen. Op het politiebureau is proces verbaal opgemaakt. Met een boete van 400 gulden (dit speel eind jaren negentig) mochten we beiden naar huis. Wat een nacht..!

Ondanks de boete zijn we elkaar blijven opzoeken. Zo sloop ik midden in de nacht mijn bed uit, nam de laatste trein vanuit Haarlem naar Rotterdam, had seks met hem en nam de trein weer terug. Ik sloop dan net op tijd mijn bed in om te voorkomen dat mijn toenmalige vriend ook maar iets van mijn afwezigheid had gemerkt.

Steeds als ik voor de een draaiende camera seks heb dan bekruipt me dat gevoel van die nacht op het perron. Ik ontwikkel mijn orgasmen beter en kom beter klaar. Dus toen het perron werd verruild voor een comfortabel echt bed moest daar een compensatie voor komen. Die compensatie bestond uit twaalf draaiende camera’s rond het bed waar we seks hadden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten