zaterdag 15 december 2018

Prikkelzinnen 01/2019: "Tietenverhalen"

Tietenverhalen

Begin dit jaar ben ik er maar voor uitgekomen. Gewoon: uit de kast. Voor de draad ermee! Waarom dit leven nog langer verbergen als ik er plezier aan beleef? Dus heb ik het maar verteld. In de kroeg, op school, de sportclub, tegen mijn moeder en in mijn vriendenclub: Hup, daar ligt het en kijk maar wat je met die informatie doet. Kan mij het schelen!

Wandelend door de oude binnenstad van Haarlem zag ik hem daar twee jaar geleden zitten op een bankje langs de Haarlemmer Trekvaart. De verlaten blik en zijn houding trokken me als een magneet naar hem toe. Zijn woorden deden de rest. Ik was verkocht aan een man die mijn vader had kunnen zijn. Mijn biologische vader heeft mijn moeder, mijn zusje en mij verlaten voor een jongere bloem. Dus dacht ik: Zo vader, zo dochter. Ik begon een relatie met een kerel die mijn vader had kunnen zijn.

Als ik hem bezoek dan kleed ik me zo licht mogelijk, zodat we snel bloot zijn. Geen blouse, maar een truitje (‘s zomers een jurkje zonder beha). Als hij tijdens het vrijen zijn armen om me heen slaat dan voel ik me veilig. Als ik zijn warmte voel dan geeft me dat het idee dat ik me koningin van mijn eigen rijkje ben. Ik laat me dan ook helemaal gaan. Of we nou vrijen in de keuken waarbij hij me van achteren penetreert (eigenlijk standaard ons openingsritueel), of we op de rand van het bed zitten waarbij ik in zijn schoot zit, of liggend in de missionarishouding… hij is zo aanwezig wanneer hij zijn armen om me heen slaat en tegen me praat.

Tussen het vrijen door vertelt hij over zijn werk, zijn leven, de toestand in de wereld…. Hij corrigeert me als ik onzin spreek, doordraaf of stompzinnige ideeën heb. Of alle drie. Hij helpt me met mijn problemen. Hij vertelt me over landen waar hij is geweest, en wat hij daar heeft beleefd. Op zo’n moment hang ik werkelijk aan zijn lippen. Hij is ongelofelijk knap. Innerlijk dan. Uiterlijk kan er nog wel wat aan zijn lichaam worden gesleuteld. Maar hij weet echt alles! Als bonus spreekt hij ook nog eens vijf talen vrijwel vloeiend, dus hij helpt me met het voorbereiden op (tussentijdse) examens Engels, Frans en Duits.

Tijdens het vrijen verleidt hij me met zachte lieve  woordjes. Hij speelt met mijn tieten en vertelt erover. Ze zijn zo mooi, rond en vol… en ze wiebelen lekker. Niet mijn woorden. Zijn bevindingen. Terwijl hij met mijn tieten speelt fluistert hij het ene na het andere verhaal over mijn tieten. Niet eens echt ordinair, of zo. Wel altijd persoonlijk; Terstond krijgen ze een eigen identiteit en maken hun eigen avonturen mee. Het verhaal heeft geen begin en geen einde. Alles wat ik kan doen is hem terugbetalen met hijgen, puffen, strelen over zijn lichaam, pijpen en mijn lichaam helemaal aan hem geven. Ik ben helemaal verlamd als hij tijdens het vrijen over mijn tieten praat. Ik ben helemaal weg.

Zijn verhalen klinken poëtisch. Alsof Wiliam Schakespeare uit zijn graf is opgestaan en met mij vrijt. Zijn woorden rijmen zelden maar de prachtige volzinnen sluiten naadloos op elkaar aan. Maar het is vooral de toon waarop hij de woorden uitspreekt. Eigenlijk praat hij niet; hij zingt. Ik zou zo snel geen lied weten waarmee dat te vergelijken is en misschien moet dat ook zo blijven. Die zacht kreunende toon in mijn oor en tegelijkertijd het gevoel van zijn jongeheer in mij helpen me bij het ontwikkelen van mijn orgasme. Het vrijen met hem is al een erotische dans op dito muziek. Soms valt hij stil en dan begin ik zelf maar. Op de vraag wat hij van mijn tieten vind komt er weer een heel verhaal uit waarmee ik weer een tijdje zoet ben.

Hij is de derde man in mijn korte leven waarmee ik seks heb. Geen van zijn voorgangers konden tijdens het vrijen (zulke) erotische verhalen vertellen. Voor zover ik in mijn vriendenclub heb kunnen peilen zijn de heren altijd als eerste klaar met hun daad. De vrouw doet dan alsof ze klaarkomt. Mijn vriendinnen zijn jaloers als ik vertel over zijn verhalen over mijn tieten. Ik kom vrijwel altijd als eerste klaar. Hij moet dan nog in me klaarkomen. Maar ik laat hem gaan; ik vind het niet erg.

 Ik heb hem wel eens gevraagd om die verhalen op te schrijven. Ik vind ze geweldig. Maar dat weigert hij. Zelfs niet als ik hem foto’s stuur van mijn tieten, of selfies van mijn naakte lichaam. Schrijf het zelf maar op, is dan zijn antwoord.

En weet je: Ik denk dat hij nog gelijk heeft ook.



Op 16 januari 2019 is de volgende Prikkelzinnen, de feedback bijeenkomst van het schrijverscollectief EroScripta. Het thema deze keer, 'talk to me dirty' werd ik geïnspireerd door de wekelijkse korte verhalen op de website van Viva. Hier schrijven (jonge) vrouwen over hun wandeling buiten de gebaande paden van het seksleven. Geniet ervan! Commentaar? Graag hieronder vermelden, of stuur een mail naar hqeuitgevers@gmail.com (of kom op 26 januari 2019 ook naar Utrecht!).

Hotel vol Verlangens is een erotische vertelling in dagboekvorm over het maken van keuzes. Het is vloeiend geschreven, stijlvol en met een eigentijdse blik op de maatschappij waarin we leven. Het is een treffend, helder en beeldend verhaal over een groep vrouwen, die graag dat ene stapje extra wil zetten, maar waarbij de durf ontbreekt. Onbewust hangen deze vrouwen zich op aan de enige man in het gezelschap. Niet omdat hij er goed uit ziet of veel geld heeft, maar vanwege zijn levensstijl.

'Hotel vol Verlangens' is een geregistreerde merk- en handelsnaam van HQ/e

Geen opmerkingen:

Een reactie posten