zaterdag 8 mei 2021

Vrijdagavondseks

 “Waar is Laura?”,vroeg Susanne.
“Die is naar huis”,antwoordde ik, zonder haar aan te kijken. “Sinds begin deze week al.”
Susanne liet verder de woonkamer in. Ze zag er een beetje verward uit: Haar korte, stijl zwarte haren zagen er wild uit. Haar gezicht stond vragend. Gekleed in haar witte zijden avondjas nam ze plaats op de poef tegenover me.
“Wat is er gebeurd?”,vroeg ze.
“Ze wilde meer invloed”,antwoordde ik. “Ze wilde meer te vertellen hebben over dit huis, over mijn zakelijke belangen en mijn geld. Ook wilde ze trouwen. Dat heb ik allemaal geweigerd omdat ik haar daarvoor te jong vond en onze relatie te kort. Dus heeft ze zaterdagmiddag heeft ze haar spullen gepakt en is terug naar Friesland vertrokken”
Tot nu toe had ik Susanne nog niet aangekeken. Ik was moe van een week werken. Het was laat en ik wilde eigenlijk gaan slapen. Ik bleef echter turen naar de beelden van de beveiligingscamera, waarop de te zien was dat Laura met haar reiskoffertje de poort uit liep in de richting van het Centraal Station. Een gebeurtenis die slechts enkele tien, twintig seconde duurde maar die zich steeds herhaalde.
“Ik heb nog gebeld met haar ouders”,ging ik verder. “Haar vader bevestigde dat ze weer bij hen woonde en wat hem betreft bleef dat zo.”
“Misschien moet je niet meer in zee gaan met die veel te jonge meiden”,zei Susanne, terwijl ze naast me op de bank plaatsnam. “Laura is twintig. Dan beginnen ze net de wereld te ontdekken.”
“Heb je suggesties?”
“Wat dacht je hiervan?”
Langzaam trok Susanne haar witte zijden kamerjas uit en haar naakte lichaam kwam tevoorschijn. Susanne had een blanke huid, was 1,70 meter, had halflang stijl zwart haar tot iets boven de schouders, grijze ogen, slank maar stevig gebouwd postuur, cupmaat DD volle hangende borsten, volle billen, geen tatoeages, geen piercings. Voor een 56-jarige vrouw zag ze er nog meer dan perfect uit.
“Als vanouds dan maar”,vroeg ik.
“Als vanouds..!”,zei ze glimlachend.
Binnen een oogwenk was ik van mijn kleding ontdaan. Dat kwam vooral omdat Susanne meehielp met het uitkleden. Eenmaal bloot duwde ze me op de bank, spreidde mijn benen uit elkaar en gaf me een intense en lange pijpbeurt. Pijpen kon ze heel erg goed. Ze pijpte zo goed dat ik na een paar seconden al vergeten was dat ik ooit seks had gehad met Laura. Ik nam op mijn knieën plaats op de bank zodat ik tijdens het pijpen bij de borsten van Susanne kon. Ik vond het geweldig om met die volle rond borsten te spelen. Zij vond het weer geweldig dat ik tijdens de seks met haar borsten speelde.
Na het pijpen ging ze op haar rug op de brede vierzitsbank liggen en spreidde op haar beurt haar benen. Ik kuste die prachtige borsten en likte aan haar tepels. Ze moest glimlachen van opwinding en streelde mij over mijn lichaam. Soms stuurde ze met haar handen mijn hoofd over haar lichaam, zodat ik ook haar buik kuste en haar kutje moest likken. Een kutje zo mooi dat ik haar complimenten maakte. Ik likte haar kale, malse, sappige en strakke kutje net zolang totdat ze er helemaal wild van werd en overeind schoot van opwinding.
“Als vanouds..!”,zei ze opgewonden.
We begonnen aan een tongzoen. Ik kwam bovenop haar liggen en penetreerde mijn stijve pik in haar kutje. Ze pakte me stevig vast en dirigeerde mijn onderlichaam met haar om mijn middel gespreide benen zodat ze zelf het tempo kon bepalen. Haar armen had ze onder mijn armen door en haar handen rustten op mijn schouderbladen. Tijdens het bewegen van mijn pik in haar kutje kusten we even en keken elkaar gespannen aan. We kreunden en hijgden maar we hadden beiden enorm veel plezier. Soms richtte ik me even op en keek naar haar dansende borsten. Ik keek ook naar haar kutje en daarna weer naar haar borsten en daarna naar haar gezicht.
Susanne draaide zich om waardoor zij nu bovenop mij lag. Ze richtte zich op zodat ze bovenop me zat, met mijn pik nog altijd in haar kutje. Terwijl ze over mijn pik reed speelde ik met haar prachtige tieten. Tieten waarvan de tepels inmiddels hard waren geworden. Susanne leek helemaal in haar eigen wereldje te leven. Even buiten zichzelf getreden. Haar lichaam was warm, als niet heet van de inspanningen.
Ik kwam overeind om haar een kus op haar mond te kunnen geven. Daarna pakte ik haar vast en nam haar me naar de keuken. Daar legde ik haar languit op het kookeiland en drukte mijn stijve pik steviger in haar kutje.
“Schatje ik kom klaar…”,stamelde ik.
“Dat is goed, liefje”,hijgde ze. “Ik ben klaar om jou te ontvangen.”
Daarna spoot ik mijn goedje in haar kutje. Susanne kwam overeind en we pakten elkaar stevig vast, terwijl ik helemaal in haar leeg liep. Het leek wel even te duren voordat ik mijn lichaam weer kon ontspannen. Tegen die tijd kwam ook Susanne klaar. Ik spoot nog een klein restje na omdat haar kutje zich tijdens het klaarkomen van Susanne zich wat steviger op mijn pik zette. Na het klaarkomen volgde een laatste tongzoen. Het klaarkomen was voorbij.
“Wil je de draad weer oppakken?”,vroeg ze. “Gewoon doorgaan waar we gebleven waren vóór dat je die jonge blonde Friezin ontmoette?”
Uitgeteld lagen we naakt op de bank. Susanne lag in mijn armen met haar armen om mijn ben en opgetrokken benen.
“Vond je dit lekker?”,vroeg ik haar.
“Voor herhaling vatbaar”,antwoordde ze. “Ik heb dit echt gemist.”
“Dan pakken we de draad weer op”
“Nu?”
“Wat dacht jij?”
We gaven elkaar weer een intense tongzoen en ik kwam weer bovenop haar liggen. Ze spreidde haar benen weer uit elkaar en om mijn middel zodat ik haar kutje weer kon penetreren. Het vrijen ging verder. Maar wel wat intenser en langzamer dan zojuist. Die avond en nacht kwam ik nog een keer of zeven in haar klaar. Na twee jaar uit elkaar te zijn geweest hadden we de smaak weer te pakken. De smaak van heel veel seks met elkaar. Lange, intense seks omdat we het beiden lekker vonden om met elkaar seks te hebben. De seks was goed. Beter dan voorheen. Nog altijd had ze een prachtig en opwindend lichaam. Ze had mooie volle billen, brede heupen en prachtige volle borsten. Hier kon toch geen jonge meid tegenop?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten